12 noviembre 2007

Cambiar es evolucionar



Ya hace casi un mes que finalizó mi etapa en Tiempo y la verdad es que lo he aprovechado para darle un poco de caña a mi PFC. Casi sin buscarlo ( pq eso nunca se puede decir ) y gracias a la llamada de un buen compañero del Citm inicio una nueva etapa profesional en Interactiva (CCRTV), de la mano de Lavinia.

Supongo que este hecho ligado al inicio del master que estoy cursando y el PFC que estoy desarrollando van a repercutir en mi frecuencia “posteadora”, pero siempre que tenga algún momento y sobretodo algo que contar, publicaré.

4 comentarios:

Vare08 dijo...

Molta sort Txema, desde Tortosa.

Ja saps que ho vals.

T'invito a visitar el meu bloc http://dimonis-am.blogspot.com/.

SALUT

Anónimo dijo...

Tio no perguessem la identitat, ja hi ha prous que mos la volen pendre o eliminar. ESCRIU EL BLOC EN CATALA LA TEVA LLENGUA.

Anónimo dijo...

Sóc nescut en aquesta terra, si vols et diré que la meva familia i cognoms son catalans.Tinc la meva identitat més que clara i el fet que m'expresi en una altre llengua no significa res, més enlla de l'ús de la meva llibertat d'expressió.

Gràcies per llegir aquest blog.

Anónimo dijo...

Espero i desitjo que et vagi bé en aquesta nova etapa, ja us faré una visita. Fins aviat! Salut!