01 junio 2007

Una nit de Primavera

Son las 22,30 i només falta mitja hora perquè comenci un dels plats forts de la nit, l’esperat retorn després de casi 7 anys en silenci dels Smashing Pumpkins. Hi ha una mica de cua per canviar l’entrada per la polsera i targeta que em permetrà l’accés al recinte del Fórum, on s’ubica el Primavera Sound.

Quan falten tan sols 10 minuts per les onze ja estic ubicat bastant a prop de l’escenari, esperant que el “show” comenci. Cinc minuts després de les 11 en punt, l’escenari s’enfosqueix i surten els components un a un, vestits d’un blanc nuclear, amb capes i un cert aire “vampiresc”, al ritme d’una cançó del nou disc. Durant el concert sonen alguns temes nous i desconeguts per el públic, i clàssics de la banda com 1979, Tonight, Bullet with butterfly wings… La sensació final després de poc més de 90 minuts es molt bona.

Es hora recuperar-se una mica i veure, així que després d’una mica de cua aconsegueixo hidratar-me. Ara toca el segon plat de la nit y White Stripes prometen, així que em desplaço fins el següent escenari i a la 1,15 surten els 2 components d’aquest grup, que si os soc sincer no coneixia massa. La veritat és que em sorprenen gratament ja que el seu ritme al més pur estil “Rock & Roll” s’encomana fàcilment i aconsegueixen que gaudim d’un bon concert.

Son las 3 i ja toca retirar, però això si, em quedo amb la sensació d’haver passat una magnifica nit de Primavera.

No hay comentarios: